søndag den 24. marts 2013

Interviewet fra BT

Den artikel om FODMAP, som var i BT sidste weekend er desværre ikke at finde på deres hjemmeside. Det er lidt ærgerligt, da de på den måde ville kunne være med til at sætte endnu mere fokus på problemerne med IBS. Jeg har taget et billede af det interview, som jeg deltog i, og lægger det her på bloggen, så I alle kan se det. Jeg har desværre ikke artiklen, der forklarer om FODMAP, men jeg vil prøve at skrive til BT og høre, om jeg evt. måtte lægge den ud her på siden.

Tak for alle jeres søde kommentarer om bloggen - det er så dejligt, at siden rent faktisk kan bruges til at få hjælp, finde forståelse og give rum for frustrationer. Bliv endelig ved med at skrive spørgsmål og kommentarer! :-)




4 kommentarer:

  1. Kære Maja. Hvis ikke du kan få fat på artiklen på anden måde, har jeg avisen liggende her på mit skrivebord og kan scanne den ind til dig ;) Den artikel har bogstaveligt ændret mit liv, og den fortjener at blive udbredt til alle der kunne have gavn af den!

    SvarSlet
  2. Hej Maja
    En af mine kolleger fandt artiklen i går aftes og henviste mig til den i dag, så sagde jeg heeeeey hendes blog kender jeg :)
    Den er "Lukket" men linket er her;
    http://www.bt.dk/smerter/ny-diaet-saadan-lever-du-med-irriteret-tyktarm

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for linket :)
      Hele ja, jeg var så heldig at blive spurgt, om jeg ville deltage i et interview :)

      Slet
  3. Ja, jeg kan følge linket, og der kommer man hen til en side, hvor det koster 19 kr. at læse artiklen. Jeg håber, du får lov til at lægge den ud på din hjemmeside før eller senere. Jeg smider den IKKE ud ;)

    SvarSlet